Walka do ostatnich metrów 2002-06-16 O miejsce w pierwszej dziesiątce do ostatnich metrów walczył Toni Gardemeister. Na mecie okazał się lepszy od Francoisa Delecoura. Po 15.OS do miejsca w pierwszej dziesiątce Toni Gardemeister miał zaledwie kilka sekund. Na ostatniej próbie okazał się lepszy od swojego francuskiego kolegi. Dzięsiate miejsce cieszy, ale zabrakło szczęścia do zdobycia punktu w klasyfikacji zespołowej. Toni Gardemeister: "Najgorszy był pierwszy dzień, w którym zmagałem się z problemami zdrowotnymi. Drugiego już było lepiej, ale szwankował dyferencjał. Szkoda punktów, ale ważne jest też ukończenie kolejnego rajdu. Teraz czeka nas dużo pracy przed kolejną trudna próbą jaką jest Rajd Safari." Kenneth Eriksson: "Jestem bardzo zawiedziony swoim startem. Problemy z dyferencjałem nie pozwoliły na uzyskanie lepszego wyniku. Z drugiej strony cieszą się, że dotarliśmy do mety. Teraz musimy zacząć analizować nasze problemy i jak najszybciej znaleźć ich przyczynę." Stig Blomqvist: " Początkowo miałem problemy z doborem opon, później dostałem 20 sekund kary za opóźnienie na punkcie kontroli czasu. Patrząc jednak na listę załóg, które wycofały sie z rajdu, cieszę się, że jestem na mecie." Pavel Janeba, szef zespołu Škoda Motorsport: "Już dawno nie mielismy takich problemów technicznych z samochodami. Wciąż nie wiemy jakie były tego przyczyny, chociaż mamy kilka hipotez. Najważniejsze, iż trzy załogi dojechały do mety i w tych warunkach wykonały wszystko co było możliwe.Klasyfikacja kierowców po 7 eliminacjach RSMŚ:Marcus Gronholm (FIN) - 37 punktówCarlos Sainz (E) 23Gilles Panizzi (F) 20Colin McRae (GB) 20Richard Burns (GB) 19Petter Solberg (N) 15Tommi Makinen (FIN) 14Hari Rovanpera (FIN) 12Philippe Bugalski (F) 7Sebasteien Loeb (F) 6Markko Martin (EST) 4Alister McRae (GB) 2Toni Gardemeister (FIN) 2Kenneth Eriksson (S) 1Klasyfikacja zespołów fabrycznych po 7 eliminacjach RSMŚ:1.Peugeot 77 punktów2.Ford 553.Subaru 354.Mitsubishi 65.Škoda 56.Hyundai 4