Fabia, Octavia i Superb najlepsze w klasach 2002-12-09 W ciągu jedenastu miesięcy 2002 roku sprzedanych zostało w Polsce 23 573 egzemplarzy samochodów Škoda Fabia. Największą popularnością cieszy się wersja hatchback (15 058 egz.). To także zdecydowany lider w klasie samochodów małych. Natomiast Škoda Octavia (7 989 egz.) jest liderem klasy średniej, a od kilku miesiący sprzedawana Škoda Superb nieoczekiwanie przewodzi klasie samochodów luksusowych, wyprzedzając flagowe modele tak znanych marek jak: Audi A6, Mercedes-Benz E-Klasa, Toyota Camry, Volvo V70, czy Peugeot 607. W tym roku Škoda Auto sprzedała w Polsce 32 153 samochody, co stanowi 11,34 proc. udział w rynku. Co prawda liczba sprzedanych samochodów jest mniejsza niż przed rokiem, ale udział rynkowy jest większy. Škoda w Polsce od lat notuje systematyczny wzrost udziału w rynku. Dla porównania w 1995 roku udział ten wynosił 3,05 proc. W 1997 r. osiągnął 5,31 proc., w 2000 r. - 7,98 proc., a przed rokiem - 11,11 proc. Analitycy oceniają, że w tym roku w Polsce sprzedaż nowych samochodów powinna osiągnąć granicę 310 tys. egzemplarzy, co stanowi 6 proc. spadek w porównaniu z rokiem ubiegłym.