Sprzedaż w lutym 2003-03-10 W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. sprzedano w Polsce 53 642 nowe samochody osobowe. Škoda Auto Polska S.A. sprzedała w tym okresie o 28,65 proc. samochodów więcej niż przed rokiem, z udziałem w rynku 11,80 proc. W lutym sprzedano 25 446 aut, a więc o 1,41 proc. więcej niż w porównywalnym okresie 2002 roku. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy sprzedano o 10,09 proc. więcej samochodów niż przed rokiem. Zdecydowanym liderem jest Fiat - 10 481 (19,54 proc.). Dalsze pozycje zajmują: Škoda - 6 331 (11,80), Renault - 5 830 (13,31), Toyota - 5 582 (10,41) i Opel - 4 932 (9,19). Największy w tym roku wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu 2002 roku odnotowały takie marki jak: Ford (59,42 proc.), Toyota (59,08 proc.) i Citroen (56,85 proc.). Natomiast najwięcej tracą: Daewoo (- 50,40 proc.), Volkswagen (-19,80 proc.) oraz Fiat (-4,50 proc.).Sprzedaż samochodów osobowych w Polsce (styczeń-luty): Marka 2003 2002 zmiana % udział w rynku % 1.Fiat 10 481 10 975 -4,50 19,54 2.Škoda 6 331 4 921 28,65 11,80 3.Renault  5 830 5 145 13,31 10,87 4.Toyota 5 582 3 509 59,08 10,41 5.Opel 4 932  4 521 9,09 9,19 6.Peugeot 4 119 3 474 18,57 7,68 7.Citroen 2 712 1 729 56,85 5,06 8.Volkswagen 2 677 3 338  -19,80 4,99 9.Ford 2 522 1 582 59,42 4,70 10.Daewoo 1 973 3 978 -50,40 3,68