Gardemeister na mecie 2003-10-19 Do ostatniego odcinka specjalnego Rajdu korsyki trwała walka o punkty w klasyfikacji kierowców, które zadecydują o tytule najlepszego kierowcy świata. Na ostatnim odcinku specjalnym Hiszpan Carlos Sainz postawił wszystko na jedną kartę i za cenę dwóch dodatkowych punktów wyprzedził Belga Duvala. W ten sposób Hiszpan awansował na pozycję samodzielnego lidera RSMŚ 2003. Z problemami do mety dotarła jedyna załoga zespołu fabrycznego Škoda Motorsport - Toni Gardemeister/Paavo Lukander. Škoda Fabia WRC jest wciąż samochodem nowym i potrzebuje czasu na swój rozwój. Rajd Korsyki był kolejnym etapem w modyfikacji ustawień i podzespołów. Za tydzień czeka nas kolejna eliminacja RSMŚ. Będzie to Rajd Katalonii, ostatni w tym roku rozgrywany na nawierzchni asfaltowej. Należy oczekiwać zaciętej walki o zwycięstwo, które może oznaczać tytuł mistrza Świata 2003.Ostateczna klasyfikacja Rajdu Korsyki:1.Solberg/Mills Subaru Impreza WRC 4h20'15"3 91,2 km/h2.Sainz/Marti Citroen Xsara WRC +--'36"63.Duval/Prevot Ford Focus RS WRC +00'41"74.Gronholm/Rautiainen Peugeot 206 WRC +01'09"25.McRae/Ringer Citroen Xsara WRC +01'26"06.Panizzi/Panizzi Peugeot 206 WRC +01'58"77.Makinen/Lindholm Subaru Impreza WRC +02'25"88.Burns/Reid Peugeot 206 WRC +02'36"79.Bugalski/Chiaroni Citroen Xsara WRC +02'46"810.Hirvonen/Lehtinen Ford Focus RS WRC +03'55"411.Gardemeister/Lukander Škoda Fabia WRC +05'09"912.Robert/Bedon Peugeot 206 WRC +07'47"413.Loeb/Elena Citroen Xsara WRC +09'34"0------------------------------19.Kulig/Szczepaniak Mitsubishi Lancer +35'36"1Klasyfikacja kierowców w RSMŚ 2003:1. Sainz 61 punktów2. Solberg, Burns 583. Loeb 554. Martin 435. Gronholm 426. Colin McRae 417. Makinen 238. Duval 219. Rovanpera 1810. Panizzi 1711. Gardemeister 912. Auriol 4Klasyfikacja zespołów fabrycznych:1.Citroen 1372.Peugeot 1293.Subaru 884.Ford 785.Škoda 216.Hyundai 12