Kampania Škody Octavia Tour 2005-02-18 Škoda Auto Polska S.A. przygotowała kampanię reklamową oraz działania PR dotyczące Škody Octavia Tour. Mają one zwiększyć świadomość konsumentów odnośnie zalet tego modelu oraz budować wizerunek Škody, jako marki oferującej produkty zaawansowane technologicznie, spełniające wszystkie, nawet najbardziej surowe wymagania jakościowe. Kampania reklamowa obejmie prasę i outdoor, z wykorzystaniem nośników znajdujących się na stacjach benzynowych. Działania PR skoncentrowane będą na najbardziej popularnych tytułach prasowych, współpracy z Radiem Zet, TVN Turbo i TVN 24 oraz Internecie - witryna www.skoda-auto.pl W założeniach grupę docelową kampanii tworzą obecni użytkownicy samochodów marki Škoda oraz konsumenci kierujący się przy wyborze auta przede wszystkim argumentami racjonalnymi. W przypadku Octavii Tour są to duże wymiary, a w szczególności pojemność bagażnika oraz wysoka jakość - niezawodne, oszczędne i jednocześnie dynamiczne silniki serii TDI.