Škoda liderem rynku 2005-03-09 Podsumowanie wyników sprzedaży nowych samochodów w lutym br. w Polsce przyniosło zmianę na pozycji lidera. Najczęściej wybieraną przez kierowców marką okazała się Škoda, która wyprzedziła Toyotę i Fiata. Polacy kupili w lutym 2 342 samochody tej marki, z salonów Toyoty wyjechało 2 340 aut. Dotychczasowy lider, Fiat sprzedał 2 218 oferowanych przez siebie modeli. Sukces samochodów Škoda na polskim rynku wynika z konsekwentnej polityki wychodzenia naprzeciw potrzebom Klientów. Škoda Fabia, Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Superb zdobyły zaufanie polskich kierowców dzięki swojej funkcjonalności, solidności, wysokiemu poziomowi bezpieczeństwa oraz zastosowanych przemyślanych rozwiązaniach, które znacząco podnoszą komfort jazdy. Nie bez znaczenia jest również duży wybór modeli, wersji nadwoziowych i wyposażeniowych oraz szeroka gama nowoczesnych jednostek napędowych. Nic dziwnego, że dzisiaj to właśnie samochody Škoda cieszą się w Polsce największą popularnością, a udział tej marki w naszym rynku motoryzacyjnym w styczniu i lutym br. przekroczył 12%.