Najnowsze wyniki 2004-11-01 Wyniki sprzedaży osiągnięte przez Škoda Auto Polska S.A. w październiku br. potwierdzają ogólną kondycję rynku nowych samochodów w Polsce. W porównaniu do analogicznego okresu 2003 r. z salonów dealerskich Škody wyjechało ponad 31% mniej aut. Wśród oferowanych modeli były jednak takie, które zanotowały bardzo dobre wyniki sprzedaży. Škoda Fabia w wersji Sedan poprawiła zeszłoroczny wynik o 51,43% - przyczyniła się do tego bez wątpienia atrakcyjna oferta promocyjna. Także topowy model Škody - Superb pokazał, że można na niego liczyć. Sprzedano 20% więcej tych samochodów. Nowa Škoda Octavia również budzi spore zainteresowanie (226 sprzedanych aut), ale w październiku nie udało się jeszcze pobić wyniku poprzedniego modelu. Stosunek sprzedaży samochodów Škoda: październik 2004 r. -październik 2003 r. Model 10.2004 10.2003 Zmiana [szt.] Zmiana [%] Fabia 1 650 2 572 -922 -35,85 Hatchback 550 1 379 Sedan 686 453 Combi 414 740 Octavia 536 1 042 -506 -48,56 Liftback 319 769 Combi 217 273 Nowa Octavia 226 - - - Superb 120 100 20 20,00 Ogółem 2 532 3 714 -1 182 -31,83