Pierwszy kwartał, pełen sukces 2004-04-01 To, że samochody marki Škoda cieszą się zaufaniem polskich kierowców, wiemy nie od dziś. Ich funkcjonalność, solidność i bezpieczeństwo przekładają się bezpośrednio na wyniki sprzedaży. Nie inaczej było w pierwszym kwartale br. Ogólny wzrost sprzedaży, w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2003 r., wyniósł 32,72%. Poszczególne modele zwiększyły swoją sprzedaż odpowiednio: Škoda Fabia - 30,75%, Škoda Octavia - 39,32% i Škoda Superb - 28,57%. Bez wątpienia jest to duży sukces Škody i reprezentujących ją dealerów, a początek roku pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. Model        01-03.2004 01-03.2003    Zmiana [szt.] Zmiana [%] Fabia           9 176        7 018      2 158    30,75% Hatchback       5 317 4 629  Sedan           1 587 1 216     Combi           2 272  1 173  Octavia    3 132   2 248 884         39,32% Liftback        2 401 1 709 Combi             731 539   Superb            306 238    68 28,57% Ogółem         12 614 9 504 3 110         32,72%