Sprzedaż - podsumowanie 2004-09-01 W porównaniu do analogicznego okresu 2003 roku Škoda Auto Polska S.A. zanotowała od stycznia do sierpnia 2004 roku wzrost sprzedaży. Na polskim rynku motoryzacyjnym sprzedano 6,75% więcej samochodów rodem z Mlada Boleslav. Wśród wyników poszczególnych modeli warto zanotować dobry rezultat Škody Fabia Combi (ponad 35% więcej sprzedanych aut niż przed rokiem) oraz znakomite osiągnięcie Škody Octavia Combi (z salonów dealerskich Škody wyjechało o 97,31% więcej tych aut). W statystykach pojawiła się nowa Škoda Octavia. Przyszłe miesiące pokażą czy nowy model będzie się cieszył równie dużą popularnością, jak dotychczas sprzedawana wersja. Model 01-08.2004 01-08.2003 Zmiana [szt.] Zmiana [%] Fabia 20 112 20 788 -676 -3,25% Hatchback 11 016 12 819 Sedan 3 492 3 841 Combi 5 604 4 128 Octavia 8 557 6 347 2 210 34,82% Liftback 5 917 5 009 Combi 2 640 1 338 Nowa Octavia 14 Superb 900 577 323 55,98% Ogółem 29 583 27 712 1 871 6,75%