Rynek w listopadzie 2004-12-01 Według listopadowych wyników sprzedaży marka Škoda posiada 12,48% polskiego rynku motoryzacyjnego, co daje jej drugą pozycję wśród najbardziej popularnych aut w naszym kraju. I Importer samochodów rodem z Mláda Boleslav - Škoda Auto Polska S.A. sprzedała w listopadzie 2 401 samochodów, co w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza spadek o ponad 37%. Wynik ten wpisuje się w ogólną sytuację na polskim rynku motoryzacyjnym, na którym prawie wszystkie marki notują niższe wskaźniki sprzedaży niż w 2003 r. Pierwsza piątka najchętniej wybieranych przez kierowców aut przedstawia się następująco: liderem pozostaje Fiat, 2. jest Škoda, 3. miejsce zajmuje Opel, 4. Toyota, a na 5. pozycji uplasował się Ford. Z tej listy największy, bo ponad 50% spadek sprzedaży zanotował Fiat, którego udział w rynku wyniósł w listopadzie 14,84%, przy blisko 19% rok temu. Model 11.2004 11.2003 Zmiana [szt.] Zmiana [%] Fiat 2 854 5 721 -2 867 -50,11 Škoda 2 401 3 831 -1 430 -37,33 Opel 1 597 2 562 -965 -37,67 Toyota 1 579 2 778 -1 199 -43,16 Ford 1 483 2 433 -950 -39,05