Podsumowanie sprzedaży 2004-12-01 Od stycznia do listopada 2004 r. sprzedano w Polsce 294 663 nowe samochody. W analogicznym okresie poprzedniego roku z salonów dealerskich wyjechało o 21 865 więcej aut, co oznacza blisko 7% spadek. Notowania branży pogorszyły się ze względu na obiektywne trudności - zmianę warunków sprzedaży nowych samochodów oraz zalew rynku przez używane auta z Unii Europejskiej - nie można jednak mówić o kryzysie, który miałby dotknąć producentów oraz importerów nowych aut w Polsce. Wynik Škoda Auto Polska S.A., jeśli chodzi o spadek sprzedaży, jest lepszy niż rezultat całej polskiej branży motoryzacyjnej. Od stycznia do listopada 2004 r. sprzedano tylko o niecałe 5% mniej samochodów z indiańską strzałą na masce niż przed rokiem. Nowe Škody trafiły do 36 800 Klientów, a czeska marka nadal zajmuje mocną drugą pozycję z 12,49% udziałem w rynku, zbliżając się do lidera - firmy Fiat Auto Poland. Na pozycjach od 3. do 5. uplasowały się: Toyota, Renault i Opel.