Effie dla kampanii 2004-12-01 Agencja reklamowa PZL, obsługująca Škoda Auto Polska S.A. otrzymała brązowa statuetkę Effie w kategorii "środki trwałe", za kampanię "Fabia Flash". Kampania reklamująca Škodę Fabia Flash została nagrodzona podczas gali w Teatrze Wielkim w Warszawie 22listopada 2004 r. To prestiżowe wyróżnienie, wręczone po raz pierwszy w Nowym Jorku w 1968 r., a w Polsce od 1999 r., przyznawane jest za rynkową skuteczność kampanii reklamowych. Nagradzane są m.in. kształt i efektywność współpracy między agencją a Klientem. Kampanie uhonorowane tą nagrodą muszą charakteryzować się perfekcyjnym połączeniem kluczowych dla marketingu elementów: planowania strategicznego, badania rynku, planowania i zakupu mediów oraz kreacji i obsługi Klienta. Cezary Antoń, Dyrektor Generalny agencji PZL, tak w skrócie opisuje receptę na sukces: "Przede wszystkim należy zrozumieć konsumenta, jego oczekiwania w stosunku do kategorii produktów i marki. Trzeba określić w jaki sposób marka może spełnić potrzeby konsumenta. Następnie wszystko to połączyć i zakomunikować w reklamie".