Wyniki sprzedaży w 2004 roku! 2005-01-01 Szanowni Państwo, początek nowego roku skłania do podsumowań, szczególnie kiedy poprzedni obfitował w wiele ważnych wydarzeń. A tak właśnie było w przypadku Škody. Styczniowy serwis zaczynamy od wyników sprzedaży osiągniętych przez Škoda Auto Polska S.A. w 2004 r. Rezultaty te dobrze oddają kondycję polskiej branży motoryzacyjnej, która w zeszłym roku musiała stawić czoło nowym uwarunkowaniom prawnym, regulującym sprzedaż nowych i używanych samochodów. Ponadto w serwisie informacje m.in. na temat planów Škoda Auto Polska S.A. w 2005 r., promocji aut z rocznika 2004 oraz krótki opis czujnika parkowania - jednego z elementów wyposażenia aut z Mladá Boleslav, który doskonale wpisuje się w nową strategię marki opartą na "przemyślanych rozwiązaniach", a w 2005 r. jest standardem we wszystkich modelach Škody. Zapraszam gorąco do lektury!