Rynek w grudniu 2005-01-01 Ogólny wynik zanotowany przez Škoda Auto Polska S.A. w ostatnim miesiącu 2004 r., w porównaniu do analogicznego okresu 2003 r., był gorszy o blisko 40%. Škoda Fabia w wersji Sedan cieszyła się większą popularnością niż w 2003 r. - auto osiągnęło wynik lepszy o ponad 43%. W grudniu sprzedano 421 sztuk nowej Škody Octavia, wynik jest porównywalny do rezultatu dotychczasowej wersji tego modelu, która będzie oferowana teraz jako Škoda Octavia Tour. Ze wszystkich dostępnych modeli to właśnie poprzednia wersja Škody Octavia zanotowała największy spadek sprzedaży. Najwyraźniej zainteresowanie polskich kierowców sukcesywnie przenosi się na nową Škodę Octavia. Jednak Octavia Tour na pewno nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa - to auto, ze względu na swoje zalety i korzystny stosunek ceny do wartości, znakomicie sprawdza się jako auto firmowe. Model 12.2004 12.2003 Zmiana [szt.] Zmiana [%] Fabia 1 895 2 943 -1 048 -35,61% Hatchback 895 1 404 Sedan 562 392 Combi 438 1 147 Octavia 461 1 705 -1 244 -72,96% Liftback 242 1 227 Combi 219 478 Nowa Octavia 421 Superb 116 146 -30 -20,55% Ogółem 2 893 4 794 -1 901 -39,65%