Škoda w marcu 2005-04-02 W porównaniu do wyniku zanotowanego przez Škodę w marcu ubiegłego roku, samochody z indiańską strzałą na masce cieszyły się wśród polskich kierowców bardzo zbliżoną popularnością Sprzedano tylko 1,11% mniej samochodów tej marki. Tradycyjnie najlepszym wynikiem może pochwalić się Škoda Fabia - z salonów dealerskich wyjechało 1 516 sztuk najmniejszego modelu Škody (732 w wersji Hatchback, 527 w wersji Combi i 257 w wersji Sedan). Doskonale znane na polskim rynku motoryzacyjnym Škoda Octavia Tour i Škoda Octavia Tour Combi przekonały do siebie 304 Klientów. Sprzedano 319 sztuk modelu Nowa Škoda Octavia. Nowa Škoda Octavia w wersji Combi, która ciągle jest nowością na naszym rynku, znalazła 100 nabywców. Najbardziej luksusowy z modeli oferowanych przez Škodę - Superb zanotował wyniki 77 sprzedanych egzemplarzy.