Brytyjczycy docenili Škodę 2005-05-01 Jak wynika z najnowszych badań satysfakcji Klienta, marka Škoda zajęła w tym roku wysokie drugie miejsce, ustępując jedynie Lexusowi. Škoda zdobyła 847 punktów na 1000 możliwych, co stanowi poprawę o 4 punkty w porównaniu z wynikiem za rok 2003. Co ciekawe, Škoda Octavia zajęła pierwsze miejsce w kategorii samochodów rodzinnych, powtarzając osiągnięcie z roku ubiegłego. W tym roku - po raz dziesiąty z rzędu - Škoda znalazła się w pierwszej piątce rankingu marek samochodowych pod względem zadowolenia Klientów. Škoda zajęła pierwsze miejsce w kategorii kosztów eksploatacji (w tym zużycia paliwa, cen ubezpieczenia, serwisowania i napraw), trzecie pod względem standardu obsługi dealerskiej, czwarte pod względem jakości i niezawodności oraz ósmą lokatę za wygląd pojazdu (wzornictwo, osiągi, komfort i wyposażenie). W tej ostatniej kategorii dominują tradycyjnie samochody luksusowe. W porównaniu z wynikami osiągniętymi w rankingu z roku 2004 Škoda poprawiła notowania w każdej z ocenianych kategorii. Jak pokazała ankieta wśród brytyjskich użytkowników samochodów Škoda, 98% właścicieli chętnie poleciłoby kupno auta tej marki swojemu znajomemu, a 94% deklaruje, że zdecydowałoby się na zakup kolejnego auta marki Škoda.