Carsed Siedlce – drugi raz na najwyższym stopniu podium 2006-04-19 Firma Carsed Siedlce istnieje już od 10 lat. Swoją działalność firma rozpoczęła prowadząc sprzedaż części zamiennych i akcesoriów.W lipcu 1997 r. ruszył nowoczesny serwis, a w sierpniu tego samego roku z nowo wybudowanego salonu wyjechał pierwszy sprzedany samochód marki Škoda.Firma triumfuje w konkursie Dealer Miesiąca po raz drugi, poprzednim razem zdobyła tytuł w miesiącu styczniu.Rozmowa z właścicielem salonu CARSED Siedlce p. Tadeuszem Rybałtowskim. Co sprawia, że Carsed Siedlce tak znakomicie radzi sobie w konkursie Dealer Miesiąca? Jestem przekonany, że podstawą tak dobrego wyniku jest przede wszystkim dobry i zgrany zespół jaki tworzą pracownicy Działu Handlowego. Ich wszechstronne wyszkolenie poparte niemałym już doświadczeniem pozwala realizować wyznaczone przez naszą firmę cele, dotyczące zarówno założonej wielkości sprzedaży, jak również poziomu obsługi Klientów, co bezsprzecznie skorelowane jest z pozycją jaką zajmujemy w konkursie Dealer Miesiąca/Roku. Czy dla Klientów salonu jest ważne, że korzystają z salonu dealerskiego wyróżnianego przez importera aut marki Škoda? Oczywiście, tak. Z roku na rok obserwujemy coraz trudniejszą sytuację rynku motoryzacyjnego w Polsce, w wyniku której kluczową rolę odgrywa obecnie jakość świadczonych usług. Świadomość Klientów, iż mają kontakt z Działem Sprzedaży, który wyjątkowo dobrze spełnia „surowe” wymogi importera sprawia, iż a priori jesteśmy obdarzani większym zaufaniem – a jest to podstawa do budowy właściwych relacji pomiędzy sprzedawcami i Klientami. Rozmowa z p. Markiem Zajączkowskim, Kierownikiem Sprzedaży w salonie CARSED Siedlce. Co ma największy wpływ na kształtowanie się wolumenu sprzedaży salonu Carsed Siedlce? Jestem przekonany, że głównym powodem jest po prostu fachowość pracowników Działu Handlowego. Umiejętność diagnozowania potrzeb odwiedzających nasz salon Klientów poparta wiedzą produktową sprawia, że zamiast sprzedawców postrzegani są jako doradcy, którym również zależy na dokonaniu trafnego wyboru. Taka postawa pozwala utrzymać z nimi długotrwałe relacje, które procentują w przyszłości. Drugim istotnym czynnikiem jest aktywność, z jaką staramy się zarówno pozyskiwać nowych odbiorców instytucjonalnych jak również podtrzymywać kontakt z firmami, które już obsługujemy. Jak promocje sprzedaży wpływają na wybór przez Klientów konkretnej marki lub modelu samochodu? Niestety, nie jesteśmy zbyt bogatym społeczeństwem, tak więc cena stanowi bardzo istotny element w procesie zakupu. Odzwierciedleniem tej tezy jest w ostatnich dniach wyraźnie zwiększone zainteresowanie Octavią Tour z silnikami benzynowymi, od momentu w którym cena uległa znacznemu obniżeniu. Nie bez znaczenia są również warunki zakupu, czego przykładem może być Kredyt VWB 50/50. Jego wprowadzenie spowodowało, iż wiele osób, które poszukiwały auta sprowadzanego z zagranicy, podjęły decyzję o zakupie nowego auta, gdyż za te same pieniądze mogły wyjechać z naszego salonu bezwypadkowym, objętym pełną gwarancją samochodem. Czy można w prosty sposób opisać kto kupuje auta marki Škoda? Nie ma jednego „określonego profilu” użytkownika Škody. Gdyby jednak pokusić się o taką szybką analizę, powiedziałbym, że są to osoby, które szukają solidności i bezpieczeństwa, cenią sobie komfort i funkcjonalność zwracając przy tym baczną uwagę na koszty. Jak oferta Škody trafia w gusta i potrzeby osób odwiedzających salon Carsed Siedlce? Myślę, że odpowiedzią na to pytanie jest wolumen sprzedaży, jaki notujemy zarówno w Siedlcach, jak również w skali ogólnokrajowej. Wynika on z faktu, iż nasza oferta jest kompletna – obejmuje samochody małe, świetnie radzące sobie w warunkach miejskich jak również reprezentacyjne limuzyny, zapewniające komfort podróżowania na najwyższym poziomie. Osobom, które użytkując samochód koncentrują się głównie na aspekcie ekonomicznym możemy zaoferować całą gamę oszczędnych silników wysokoprężnych, dla tych, którzy najwyżej sobie cenią wrażenia z jazdy, mamy w swojej ofercie wersje RS z m.in. 200–konnym silnikiem TFSI. Uzupełnieniem tego jest wyjątkowo długa lista wyposażenia opcjonalnego, modele akcyjne, a przede wszystkim relatywnie krótki okres oczekiwania. W efekcie jesteśmy w stanie w terminie 4-5 tygodni zaoferować zaawansowane technologicznie, „uszyte na miarę” auto czyli maksymalnie dopasowane do potrzeb i oczekiwań Klientów i to w dodatku za rozsądną cenę. Mam nadzieję, iż wprowadzony na przełomie września i października Roomster również spotka się z uznaniem naszych Klientów, co pozwoli zachować zarówno naszą dobrą pozycję na rynku lokalnym (wg. SAMAR nr 1), jak również pozycję lidera dla całej marki Škoda w Polsce.