Roadshow Škody Roomster: przez Europę ze sterowcem 2006-08-04 Z myślą o wszystkich Klientach i fanach marki Škoda, koncern Škoda Auto zorganizował unikalny "Roomster Roadshow". Możliwość zobaczenia nowej Škody Roomster Dobra zabawa dla całej rodziny Objazdowa impreza jest częścią kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży nowej Škody Roomster i zagości łącznie w 18 miastach zlokalizowanych w 11 europejskich krajach. Na potrzeby Roadshow nowego modelu Škody w odwiedzanych miastach stanie obszerna zabudowa, która składa się z sześciu przestrzennych modułów o unikalnej zawartości. Na przykład moduł nazwany "Racjonalność" poświęcony jest danym technicznym samochodu, a na stoisku można zobaczyć m.in. model silnika. Sąsiadujący z nim moduł "Emocje" prezentuje kolorystykę i wnętrze samochodu (możliwe warianty tapicerki). Na lubiących dobrą zabawę czekająstanowiska internetowe, konsole do gier komputerowych, gra w mini hokeja na specjalnym stole, zjeżdżalnia dla dzieci oraz wiele innych atrakcji. Poza możliwością dokładnego przyjrzenia się prezentowanym samochodom, "miasteczko Roomstera" oferuje atrakcyjny program rozrywkowy przygotowany z myślą o całej rodzinie. Roadshow Škody Roomster wystartował 27 lipca w Pradze, stolicy Czech i ruszył przez wybrane europejskie kraje. Impreza zakończy się 22 października 2006 r. Większość przystanków na trasie trwa od 2 do 3 dni. W Polsce Roadshow zawita do Poznania nad jezioro Malta w dniach od 15 do 17 wrze?nia. Tu także przewidziano dla odwiedzających szereg atrakcji i możliwość spotkania znanych osobowości ze świata motoryzacji i sportu. Ze względu na formułę i oferowane atrakcje na pewno warto się na nich pojawić. Jedną z największych atrakcji towarzyszących imprezom organizowanym w ramach Roadshow Roomstera jest sterowiec Skyship, z reklamą najnowszego modelu Škody. Ponad sześćdziesięciometrowy statek powietrzny z luksusową kabiną dla sześciu osób krąży nad miastami, w których odbywają się imprezy Škody. Zwycięzcy ekscytujących konkursów, rozgrywanych podczas poszczególnych imprez zostają zaproszeni na pokład sterowca.Fred Kappler, Członek Zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, mówi o intencjach zorganizowania Roadshow: "Roomster jest czwartą, niezależną linią modelową oferowaną przez Škoda Auto i pierwszym autem kompaktowym z cechami samochodu typu MPV. Ponieważ pojazd jest w rzeczywistości bardzo unikalny, atrakcyjny i uniwersalny, zdecydowaliśmy się przedstawić Klientom zalety Roomstera 'na żywo'. I właśnie Roadshow jest imprezą, która oferuje odwiedzającym tego typu doświadczenie, co ważne, zwolennicy naszej marki będą mieli szansę przyjrzenia się Škodzie z innej niż na co dzień perspektywy. Jestem pewien, że wszyscy którzy pojawią się na Roadshow Roomstera spędzą miły, pełen niespodzianek dzień z marką Škoda i nową Škodą Roomster". Po Fabii, Octavii i Superbie, Roomster jest czwartą, niezależną linią modelową w ofercie Škody. Ze względu na unikalne cechy tego samochodu, trudno przyporządkować go do której, z istniejących klas. Raczej można mówić o aucie na tyle innowacyjnym, że zostało pionierem nowego rynkowego segmentu. Design Škody Roomster, bazujący na wyszukanym połączeniu elementów typowych dla dotychczasowych modeli marki i zupełnie nowych rozwiązaniach, jest unikalny i nowoczesny. Wygląd przedniej czę?ci pojazdu, czyli przestrzeni dla kierowcy, jest odważny i zdecydowany, w czę?ci tylnej, przeznaczonej dla pasażerów, dominują przeszklone powierzchnie sięgające aż do linii dachu samochodu. Škoda Roomster jest już dostępna w Czechach i w ciągu kilku najbliższych miesięcy zostanie wprowadzona do sprzedaży na innych europejskich rynkach. W Polsce sprzedaż Roomstera rusza we wrześniu, ale już teraz Klienci mogą zapoznać się z tym samochodem w salonach sprzedaży Škody na terenie całego kraju. Škoda Auto planuje wyprodukować w br. przynajmniej 15 000 sztuk tego modelu, a rok później koncern chce sprzedać już 50 000 Roomsterów. W 2006 roku łączna sprzedaż samochodów Škoda na całym świecie przekroczy granicę 500 000 aut, do czego ma się również przyczynić sukces nowego modelu.