Roadshow zaprezentował Škodę Roomster Europie 2006-10-27 Trzymiesięczna kampania zaprezentowała Škodę Roomster na 11 europejskich rynkach. Możliwość zobaczenia nowego samochodu w połączeniu z rodzinną rozrywką przyciągnęła 100 000 widzów. Trwający trzy miesiące Škoda Roomster Roadshow zakończy się wielkim finałem, w miejscu gdzie w lipcu br. zaczęła się cała kampania – w historycznym centrum Pragi, stolicy Republiki Czeskiej, rodzimym rynku Škoda Auto. Wprowadzając do sprzedaży swój najnowszy model, Škoda Auto zaprezentowała Roomstera w 17 dużych miastach, znajdujących się w 11 europejskich krajach. Podczas liczącej 15 000 kilometrów podróży przez całą Europę, w ramach Roomster Roadshow zorganizowano łącznie 39 niezwykle ekscytujących imprez, które przyciągnęły blisko 100 000 widzów. Mimo iż najważniejszym celem kampanii było zwrócenie uwagi na zalety nowego kompaktu Škody, to również część rozrywkowa zapewniła mnóstwo atrakcji. Gwoździem programu był oczywiście Roomster, ale występy lokalnych i międzynarodowych gwiazd muzycznych (w Polsce wystąpili m.in. In-Grid i Danzel), artyści, konkursy i przede wszystkim dostojnie poruszający się po niebie sterowiec, skupiały uwagę odwiedzających w porównywalnym stopniu. Trasa Škoda Roomster Roadshow przebiegała m.in. przez Pragę (CZ), Edynburg (UK), Almere (NL), Hanower (D), Berlin (D), Brno (CZ), Bratysławę (SK), Oberhausen (D), Pilzno (CZ), Budapeszt (H), Poznań (PL), Zurych (CH), Lipsk (D), Mediolan (I), Lyon (F) i ponownie Pragę (CZ). Modele samochodów prezentowane były na sześciu przestrzennych stoiskach, pokazujących auta w różnych sytuacjach i umożliwiających widzom dokładne zapoznanie się z zaletami Škody Roomster. Jednocześnie mogli oni śledzić przygotowane specjalnie dla nich występy i uczestniczyć w wielu atrakcyjnych konkursach. W kampanię zaangażowanych było 27 prezenterów, którzy prowadzili imprezy łącznie w dziewięciu różnych językach. Razem, na Škoda Roomster Roadshow złożyło się 390 godzin dobrej zabawy dla dzieci i dorosłych, podczas 73 zorganizowanych występów!Imponujący sterowiec Roomster towarzyszył Roadshow Škody w odwiedzanych krajach, oferując wyjątkową przygodę – lot nad miastem i terenami Roadshow – 580 wybrańcom (np. zwycięzcom różnych konkursów związanych z Roomsterem), którzy znaleźli się na jego pokładzie. Łącznie statek powietrzny Škody spędził w powietrzu 325 godzin. Widok z okien ośmioosobowej, luksusowej kabiny ponad sześćdziesięciometrowego sterowca zapewniał niezapomniane przeżycia, bez względu nad jakim europejskim miastem akurat się znajdował. Fred Kappler, Członek Zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing, tak skomentował sukces Škoda Roomster Roadshow: „Finałowy event Roadshow Roomstera w Pradze doskonale wpisuje się w tę wyjątkową imprezę. Nigdy przedtem nie wprowadzaliśmy na rynek nowego modelu w ten sposób – teraz, po trzech miesiącach kampanii Roomstera przebiegającej w 11 europejskich krajach, która przyciągnęła blisko 100 000 widzów, możemy powiedzieć, że był to wielki sukces. Roadshow dał naszym obecnym i przyszłym Klientom możliwość do przyjrzenia się najnowszemu modelowi Škody oraz całej marce z zupełnie nowej perspektywy. Reakcja widzów była bardzo pozytywna i jesteśmy przekonani, że ta impreza znakomicie przyczyniła się do udanego debiutu Škody Roomster w Europie.” Škoda Roomster Roadshow w liczbach: - 11 krajów - 17 miast - 14 551 kilometrów - 9 języków - 39 dni eventów - 390 godzin eventów - 98 895 widzów - 1 892 VIP-ów - 73 widowiska i występy - 27 prezenterów - 325 godzin lotu sterowca - 580 pasażerów sterowca Škoda Roomster już zadebiutowała z powodzeniem na rynku czeskim, niemieckim, słowackim, polskim, austriackim oraz w innych europejskich krajach. Nowy model Škody to połączenie komfortu i właściwości jezdnych kompaktu, z cechachami minivana, i z nowoczesnym i atrakcyjnym designem. Jego unikalny system aranżacji tylnych foteli VarioFlex oferuje największą w tej klasie przestrzeń i spełnia praktycznie wszystkie wymagania nawet najbardziej wymagających Klientów. Z jego zaletami można się zapoznać m.in. na stronach internetowych www.roomster.pl oraz www.skoda-auto.pl/roomster/. Škoda Auto planuje wyprodukować do końca 2006 r. około 20 000 sztuk modelu Roomster. Liczba ta w znaczący sposób przyczyni się do zrealizowania strategicznego celu koncernu, który zakłada sprzedanie, po raz pierwszy w historii marki, ponad 500 000 pojazdów w jednym roku. W przyszłym roku Škoda Auto zamierza sprzedać około 50 000 aut z swojej nowej, czwartej linii modelowej.