Škoda z Castrolem 2008-09-02 Škoda Auto Polska S.A. podpisała właśnie umowę, dotyczącą współpracy marketingowej z Castrol Lubricants Sp. z o.o., która poszerza współpracę obu firm o kolejne narzędzia marketingowe, wykorzystywane w komunikacji reklamowej przez importera samochodów. Najświeższa umowa stanowi rozwinięcie kooperacji obu firm. Do tej pory Skoda i Castrol pracowały wspólnie przy projekcie Szkoła Auto, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce oraz promowanie jazdy przyjaznej środowisku. Teraz współpraca obu marek zostaje rozwinięta o kolejne działania z zakresu marketingu. - Obie marki są synonimem nowoczesności, najwyższej jakości oraz niezawodności - powiedział Łukasz Zadworny, Członek Zarządu Skoda Auto Polska S.A. - Liczymy na efekt synergii i jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie kolejne wymierne korzyści obu stronom - dodaje.   W ramach podpisanych uzgodnień znak Castrola pojawiać się będzie w reklamach prasowych, katalogach modelowych, na billboardach i w serwisie internetowym Škody. Współpraca będzie dotyczyła także wprowadzenia nowości rynkowej - Nowej Škody Superb. - Od wielu już lat produkty Castrol są opracowywane wspólnie z działem badawczo-rozwojowym grupy VW. Dzięki temu nasze oleje doskonale współdziałają z nowoczesnymi silnikami Škody, a tym samym najlepiej odpowiadają potrzebom Klientów - tłumaczy Mora Współpraca dotycząca Szkoły Auto została w sposób naturalny przedłużona. - Będziemy kontynuować nasze dotychczasowe zaangażowanie w program doskonalenia techniki jazdy kierowców Szkoły Auto, gdyż Castrol zawsze na pierwszym miejscu stawia na bezpieczeństwo - deklaruje Mora. - Szkoła Auto to najbardziej profesjonalny projekt z zakresu bezpieczeństwa w Polsce, rozwijamy go i chcemy jego sukcesem podzielić się właśnie z Castrolem - podsumował Łukasz Zadworny.