Funkcjonalność w idealnej formie 2008-09-15 Nowa Škoda Superb debiutuje na polskim rynku. Ruszyła właśnie kampania promująca ostatnią nowość czeskiego koncernu, której symbolem jest most w Sao Paulo – przykład idealnego połączenia piękna i funkcjonalności. Most pojawiający się w reklamie nosi imię Octavio Frias de Oliveira i łączy dwa brzegi największego miasta Brazylii i Ameryki Południowej, leżącego nad rzeką Pinheiros. Bywa uznawany za jedno z najpiękniejszych drogowych rozwiązań architektonicznych na świecie, umożliwiając jednocześnie przejazd w godzinach szczytu nawet do 10 tysięcy samochodów na godzinę. – Chcemy zwrócić uwagę naszych Klientów na to, że istnieją rozwiązania łączące idealnie walory użytkowe i funkcjonalne z piękną, niepowtarzalną formą. Taki właśnie jest Nowy Superb – mówi Michał Brzeziński, product manager odpowiedzialny za najnowszą prezentację Škody. Przypomnijmy, że również prasowa premiera Nowej Škody Superb nawiązywała do tego motywu, prezentując samochód na tle najdłuższego w Europie duńskiego mostu przez Wielki Bełt.Kampania promująca premierę Nowego Superba wykorzystuje reklamę telewizyjną, prasową, internetową oraz wielkoformatową reklamę zewnętrzną. W salonach firmowych pojawią się materiały ekspozycyjne, prezentujące najważniejsze atuty modelu. Podkreślone zostaną np. elementy wyposażenia, jak choćby niepowtarzalny system Twindoor, umożliwiający w ciągu kilku sekund zmianę sposobu otwierania pokrywy bagażnika – jak w eleganckim sedanie lub praktycznym liftbacku.- Przygotowaliśmy także kampanię BTL, która umożliwi nam bezpośrednie dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej, w tym do osób, które wcześniej nie miały bliższego kontaktu z marką Škoda – wyjaśnia Brzeziński. - Przedstawimy formuły „Superb Selection" oraz „Superb Cafe”. „Superb Selection" to prezentacje dla zaproszonych gości, odbywające się w największych miastach Polski. Prezentacji modelu towarzyszą produkty ekskluzywnych marek, czyli przedmioty piękne, a zarazem funkcjonalne. Do tego uczestnicy prezentacji mogą korzystać z największej atrakcji wieczoru – specjalnie przygotowanej jazdy testowej. Z kolei Superb Cafe to elegancka kawiarnia, towarzysząca kilkunastu konferencjom branżowym (m.in. medycznym, prawniczym), których goście mogą delektować się najwyższej jakości kawą i zapoznać osobiście z walorami Nowej Škody Superb.Kreacje reklamowe przygotowała agencja AdWorks, a media plan kampanii opracował dom mediowy MediaCom. Za koncepcję i realizację kampanii BTL odpowiada agencja IQ Marketing.