Znakomity debiut Škody Superb 2008-10-07 Nowa Škoda Superb wkrótce po premierze rynkowej zyskała uznanie klientów. W pierwszym miesiącu obecności na rynku odnotowała dynamiczny wzrost sprzedaży i okazała się najlepszym samochodem swego segmentu w opinii konsumentów badanych przez wydawcę dodatku gazety Rzeczpospolita „Rzecz o Biznesie”.Nowa Škoda Superb otrzymała najwyższe odznaczenie - Złoty Laur Konsumenta 2008 w Konkursie Laur Konsumenta i Klienta. Zorganizował go wydawca dodatku Rzeczpospolitej na podstawie badania opinii pięciu tysięcy respondentów. To już czwarta edycja programu konsumenckiego prowadzonego przez „Rzecz o Biznesie”. Jak co roku pytano respondentów o najpopularniejsze ich zdaniem produkty i usługi na rynku krajowym. Badania przeprowadzano za pomocą ankiet w 12 największych miastach w Polsce. Oceniano przede wszystkim znajomość marki, jakość, design, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Škoda Superb okazała się najlepszym modelem samochodu w swej klasie. – To wielki zaszczyt dla marki i dla modelu. Cieszy nas tym bardziej, że Nowa Škoda Superb jest obecna na polskim rynku zaledwie od kilku tygodni – mówi Tomasz Piasny, PR Manager SKODA AUTO POLSKA S.A. – To świadczy o potencjale rozwojowym modelu, który już teraz odnotowuje znakomite wyniki sprzedaży – dodaje Piasny. We wrześniu SKODA AUTO POLSKA S.A. sprzedała 110 aut, co oznacza wzrost o 67% w porównaniu ze sprzedażą Superba poprzedniej generacji we wrześniu 2007 roku.