Dobre wyniki Škoda Auto Polska 2008-01-10 W 2007 roku rekordowe wyniki sprzedaży w swej historii odnotowały w Polsce, dzięki wyśmienitemu IV kwartałowi, Nowa Škoda Fabia, Nowa Škoda Octavia oraz Škoda Roomster. Ten ostatni model odnotował znacząca dynamikę wzrostu sprzedaży także w innych krajach Europy, a wszystkie te modele święciły triumfy w konkursie czytelników niemieckiego magazynu "Auto Zeitung".  W Polsce modele marki Škoda notują spektakularne sukcesy. Sprzedaż samochodów koncernu Škoda Auto w Polsce w okresie od stycznia do grudnia 2007 roku wyniosła 32965, czyli wzrosła w porównaniu z rokiem 2006 o 14,53%. Wyraźnie widać tendencję zwyżkową w sprzedaży na polskim rynku poszczególnych modeli. Najpopularniejszym samochodem 2007 roku w Polsce pozostaje niezmiennie Škoda Fabia - model ten wybrało aż 17017 Klientów. Duży udział w tym wyniku ma rekordowa sprzedaż nowej generacji Škody Fabia w IV kwartale tego roku. W listopadzie sprzedaż Nowej Fabii wyniosła 668 egzemplarzy, a w grudniu 1009 egzemplarzy. Spektakularny sukces odniosła także Škoda Octavia. W listopadzie, po raz pierwszy w tym roku, wyprzedziła Toyotę Yaris, zajmując pozycję wicelidera sprzedaży z wynikiem 11093. W grudniu końcowy wynik sprzedaży tego modelu wyniósł łącznie 12477 samochodów, co przyniosło również drugie miejsce na podium- zaraz za Fabią. Škoda Roomster zaskoczyła rynek bardzo wysoką dynamiką sprzedaży, uzyskując w listopadzie 2007 roku wzrost o 186,9% w porównaniu z tym samym miesiącem w 2006 roku. Także w listopadzie, po raz pierwszy od początku swego istnienia na polskim rynku, sprzedaż modelu Roomster przekroczyła liczbę 300 aut i odnotowała rekord na poziomie 373 samochodów. Ta tendencja zwyżkowa nie uległa zmianie także w grudniu, kiedy to sprzedało się w Polsce 456 egzemplarzy. Škoda Roomster odnosi sukcesy nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach europejskich. Szczególnie duży wzrost sprzedaży zanotowano w Czechach, Słowenii, Bułgarii, Słowacji, Serbii, Norwegii i Łotwie. Ponadto, Škoda Roomster ciągle umacnia swoją pozycję na rynku światowym, a pod koniec roku sprzedaż tego modelu wzrosła imponująco. W listopadzie 2007 koncern Škoda Auto sprzedał na całym świecie 5755 samochodów z linii modelowej Roomster - o 70% więcej, niż w październiku. Dowodzi to sukcesu, jakim była koncepcja samochodu kompaktowego o cechach miniMPV. Škoda odniosła także znaczące sukcesy w corocznym prestiżowym plebiscycie Auto Trophy na samochód roku, organizowanym przez magazyn "Auto Zeitung" koncernu Bauer. Ponad 100 tysięcy czytelników wybrało swoich liderów spośród 352 modeli w 27 kategoriach. Miłośnicy motoryzacji już po raz 20-ty głosowali na najlepsze ich zdaniem samochody 2007 roku. Škoda aż cztery razy stanęła na podium - otrzymała trzy tytuły lidera i jeden wicelidera Auto Trophy 2007 swojej kategorii. Škoda Octavia zajęła pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy zagraniczny samochód kompaktowy. Wyprzedziła Volvo S40 (11,3%) i Volvo C30 (8,4%), zajmując pozycję lidera z wynikiem 13,4% głosów. Škoda Roomster została przypisana do kategorii Najlepszy zagraniczny minivan, w której znaczącą przewagą głosów (19,6%) Škoda pokonała Citroena C4 Picasso (13,6%) i Mazdę 5 (10,4%). Liderem została również Škoda Fabia Combi, wybrana Modelem o najlepszym stosunku wartości do ceny. Ilością 16,8% głosów wyprzedziła takie modele, jak Dacia Logan (10,9%) i Corvette C6 (9,8%). Škoda Fabia, wicelider w kategorii Najlepsze małe auto zagraniczne, uplasowała się tuż za Fiatem 500 (27%) i z wynikiem 10,7% głosów zajęła dobrą, drugą pozycję, przed Toyotą Yaris (8,1%).