Nowy Dom Mediowy Škody 2008-04-04 Škoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom. Škoda Auto Polska S.A. podjęła finalną decyzję dotyczącą współpracy z domem mediowym, kończąc tym samym przetarg na obsługę mediową firmy. Nowym domem mediowym Škody będzie Mediacom.    - Głównym celem przetargu było zweryfikowanie i porównanie ofert mediowych dostępnych na polskim rynku - powiedział Maciej Michalik, kierownik ds. marketingu w Škodzie - w sposób szczególny zwracaliśmy uwagę na umiejętność efektywnego planowania mediów oraz dobór kreatywnych narzędzi komunikacyjnych odpowiednich do celów strategicznych. Podjęcie decyzji o rozpoczęciu współpracy z Mediacomem kończy ponad 10-letni okres współpracy Škody z Agencją Carat.  Wspólnie z Caratem osiągnęliśmy bardzo wiele, trudno nie zauważyć znaczącej roli agencji w największych sukcesach rynkowych marki w tym czasie, w latach 2005 i 2006 Škoda zdobyła pozycję lidera polskiego rynku motoryzacyjnego - dodaje Tomasz Piasny, PR Manager w Škoda Auto Polska S.A. - jednak polski rynek mediów jest bardzo dynamiczny, dlatego nasza strategia komunikacji musi ewoluować tak, aby sprostać pojawiającym się nieustannie nowym wyzwaniom. Umowa o współpracy pomiędzy Škodą a Mediacomem wejdzie w życie 1 maja 2008. Przetarg był prowadzony przy współudziale audytora MediaStrategy Warsaw.