Škoda Auto Polska S.A. organizuje przetarg na obsługę reklamową 2008-04-16 Polski importer marki Škoda przystępuje do przetargu na obsługę reklamową firmy. Obecnie obsługuje ją w obszarze reklamy ATL agencja Brain. Do przetargu ATL-owego Škoda Auto Polska S.A. zaprosiła poza agencją Brain jeszcze trzy agencje. Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do końca czerwca 2008. - Jesteśmy zadowoleni z poziomu obsługi świadczonej przez Brain, jednakże zgodnie z naszymi zasadami, co kilka lat przeprowadzamy postępowanie przetargowe - mówi Maciej Michalik, Kierownik Działu Marketingu Škoda Auto Polska S.A. - W ramach przetargu szczególną wagę przywiązujemy do zbadania potencjału strategicznego agencji, który ma nam zagwarantować spójny, efektywny i długofalowy rozwój wizerunku marki w kolejnych latach - dodaje Michalik. Przypomnijmy, że Škoda Auto Polska S.A. zakończyła właśnie przetarg na dom mediowy - od maja br. przy planowaniu i zakupie nośników reklamowych firmę będzie wspierał Mediacom.