Kierowca Octavii wie co dobre 2009-02-10 Klienci kupujący nową Octavię nie dają się zwodzić pozorom, mają własne zdanie i potrafią odróżnić prawdziwe wartości od ich pozorów. Najnowsza kampania wprowadzająca na rynek odświeżony model Škody przebiega pod hasłem „Wiesz co dobre”.W spocie telewizyjnym widzimy elegancką parę 30-40 latków zwiedzającą galerię sztuki nowoczesnej. – Mają wyrobiony gust, potrafią odróżnić nowe, kreatywne pomysły od artystów-epigonów odgrzewających wtórne idee – charakteryzuje bohaterów reklamy Arkadiusz Miłek, Brand Manager Skoda Auto Polska S.A. - W zaskakującej poincie spotu możemy dostrzec, że nie warto poddawać się instynktowi stadnemu, bo więcej zyskujemy kierując się zdrowym rozsądkiem i twardo stojąc na ziemi – dodaje Miłek. Całość kończą ujęcia prezentujące odświeżoną Octavię podczas dynamicznej jazdy po nocnym mieście. Reżyserem filmu jest Bjorn Ammand, zdjęcia realizował Tomek Augustynek, a muzykę skomponował Olaf Deriglasoff. – Staraliśmy się, aby forma filmu była równie zaskakująca jak jego fabuła – mówi Piotr Niemczyński z realizującej kampanię agencji Juicy. – Dlatego dłuższa pierwsza część utrzymana w spokojnej, wyrafinowanej formie kontrastuje z końcową, pełną energii w muzyce i sposobach kadrowania – dodaje Niemczyński. Spot można zobaczyć w największych stacjach TV, kanałach tematycznych i podczas emisji przed seansami kinowymi w sieci Cinema City. Kampania wprowadzająca na polski rynek Octavię pojawi się także w Internecie, prasie i na reklamie zewnętrznej. – Dobieraliśmy tytuły prasowe tak, aby maksymalnie wykorzystać koncepcję spotu telewizyjnego. Dlatego dużo będzie nowej Octavii w  tytułach lifestylowych, wnętrzarskich oraz w tytułach o profilu męskim - wyjaśnia Tomasz Skowroński z agencji MediaCom, która zaplanowała media. Reklama zewnętrzna prezentuje nowoczesną, atrakcyjną formę Octavii, która właśnie pojawiła się w salonach dealerskich skody. Z kolei reklama prasowa i internetowa prezentuje także przemyślane rozwiązania dostępne w tym modelu – m.in. gamę silników, automatyczną skrzynię DSG, napęd z zaawansowanym sprzęgłem 4x4. „Wiesz co dobre” to kolejna kampania marki Škoda odwołująca się do wizerunku zdecydowanego, rozsądnego Klienta. W kampanii z 2006 i 2007 roku bohater spotu – Jacek, wiedział co dobre już od chwili urodzenia. Dzięki temu m.in. wybierał najfajniejsze zabawki, zdobywał najatrakcyjniejszą kobietę i miał okazję zaznać przyjemności podróży Škodą Octavia. – Dążymy do konsekwentnego budowania wizerunku naszej marki jako najlepszego wyboru dla osób ceniących sprawdzone rozwiązania, w których forma podąża za użytecznymi rozwiązaniami funkcjonalnymi – wyjaśnia Miłek ze Skoda Auto Polska S.A.