Wyróżnienie za marketing 2009-04-07 Skoda Auto Polska S.A już po raz trzeci otrzymała nagrodę za realizację strategii marketingowej, przyznawaną co roku przez koncern Škoda Auto. top_1top_1 Co ważne - w historii konkursu "Importer of the Year" - prowadzonego od czterech lat przez koncern Škoda Auto, żaden z importerów nie został jeszcze wyróżniony trzykrotnie. To właśnie udało się firmie Skoda Auto Polska S.A. w kategorii Marketing. Strategia marketingowa obrana przez polskiego importera została doceniona i wyróżniona także w 2005 i 2007 r. Jurorzy oceniający poszczególnych importerów Škody na całym świecie biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży, poziom satysfakcji Klientów kupujących nowe samochody oraz Klientów korzystających z obsługi posprzedażowej. Bardzo ważna jest również opinia pracowników sieci dealerskiej.- Z roku na rok poprzeczka podnoszona jest coraz wyżej - rosną wymagania rynku i oczekiwania samych Klientów - powiedział Łukasz Zadworny, członek Zarządu Skoda Auto Polska S.A. - Kolejne wyróżnienie naszej firmy przez czeskiego producenta to prawdziwy powód do dumy. Zyskujemy w ten sposób potwierdzenie, że praca naszego zespołu nad coraz lepszą strategią marketingową przynosi  sukcesy. Na miejsce w pierwszej trójce najlepszych zapracowaliśmy dzięki dobrze obranemu kierunkowi rozwoju i efektywności wielu różnych działań. O skuteczności naszej pracy niech świadczy zadowolenie Klientów - oni najlepiej wiedzą co dobre - mówi Maciej Michalik, Marketing Manager Skoda Auto Polska S.A. - Tytuł Importera Roku cieszy nas także ze względu na obchodzony w tym roku jubileusz 15 - lecia struktur importerskich Škody w Polsce - dodaje Michalik. W ramach zeszłorocznych działań marketingowych Skoda Auto Polska S.A. m.in. z sukcesem wprowadziła na rynek flagowy model koncernu - Nową Škodę Superb, realizując przy tym wiele działań promocyjnych i komunikacyjnych, wzmacniających wizerunek marki w Polsce.