Napęd w Yeti 2009-08-31 Napęd na 4 koła jest przekazywany poprzez sprzęgło napędu 4x4. Odpowiada ono za rozkład momentu obrotowego pomiędzy osiami zależnie od sytuacji na drodze. Ruszanie i przyspieszanie jest bardziej skuteczne gdy większa część momentu obrotowego przekazywana jest na tylną oś, ponieważ jest ona mocniej dociążona. Jazda z dużą prędkością, na nawierzchni o dobrej przyczepności wymaga małego momentu obrotowego na tylnej osi. Rozkład momentu jest regulowany automatycznie w przypadku zmiany przyczepności poszczególnych kół. Podczas hamowania, nie ma potrzeby aby moment obrotowy był przekazywany na tylną oś. Przenoszone jest tam wówczas jedynie minimalne 4% momentu obrotowego. Podczas parkowania, ograniczona wartość momentu obrotowego przekazywana jest na tylną oś, zależnie od potrzeby w danym momencie. Podczas jazdy po śliskiej nawierzchni, moment obrotowy płynnie dzielony jest na obie osie zależnie od potrzeb. Czujniki systemów ABS i ESP przekazują informacje odnośnie wystąpienia uślizgu każdego z kół. Podczas hamowania i pracy systemu ABS, sprzęgło napędu 4x4 przekazuje na tylną oś minimalną ilość momentu obrotowego. ABS ESP odpowiadają w tym momencie za bezpieczny przebieg procesu hamowania.