Skoda wsparła wigilijną akcję „Reklama Dzieciom” 2010-01-14 Skoda po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym dzieciom.Od wielu lat Telewizja Polska S.A. w każdą wigilię Bożego Narodzenia emituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód przekazywany jest dzieciom potrzebującym pomocy. "W tym roku już po raz czwarty Skoda przyłączyła się do akcji. Zamówiona reklama została wyemitowana jako ostatnia przed głównym wydaniem „Wiadomości” o godz. 19.30, co oznacza, że spośród wszystkich reklamodawców, finansowy wkład marki był największy", podkreślił Maciej Gronau, TV Planner/Buyer MediaCom Warszawa. Marcin Weksej - Specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami Skoda Auto Polska S.A. powiedział: „Marka Skoda, doceniając prawdziwe wartości, często angażuje się w tego typu przedsięwzięcia. W swojej komunikacji staramy się zwracać uwagę na najważniejsze aspekty w życiu każdego człowieka, a rodzina, zaufanie, bezpieczeństwo niewątpliwie do takich należą.” Na specjalnym spotkaniu zorganizowanym 11 stycznia 2010 roku przez Telewizję Polską S.A. organizator akcji podziękował wszystkim firmom za ich zaangażowanie i pomoc, mimo trudnej sytuacji gospodarczej. „Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy pomóc.  Myślę, że w ten wyjątkowy wigilijny wieczór zrobiliśmy wielu dzieciom miłą niespodziankę pod choinkę” – powiedział Weksej, który reprezentował Skodę na spotkaniu w Warszawie. „Z pewnością w przyszłości również będziemy się starali brać udział w podobnych działaniach, których celem jest pomoc ludziom dotkniętym przez los”- dodał. Reklama Dzieciom to akcja charytatywna, która jest realizowana przez Telewizję Polską S.A. od 1992 roku. Marka Skoda wzięła w niej udział w 2002, 2003, 2006 i 2009 roku.