Jeszcze bardziej Superb 2010-02-01 Dzisiaj wystartowała kampania reklamowa nowego modelu w ofercie Skoda Auto Polska S.A. - Škody Superb Combi. Nowa Škoda, to nie tylko wariant kombi znanego i cenionego w Polsce modelu Superb, lecz także cały zespół innowacyjnych rozwiązań technicznych, które po raz pierwszy zastosowano właśnie w Superbie. Nową Škodę, jako flagowe auto w ofercie marki, promuje hasło: "JESZCZE BARDZIEJ SUPERB". "Po bardzo dobrym przyjęciu modelu Superb z nadwoziem limuzyny, wierzymy, że wersja Combi umocni pozycję Škody w wyższych segmentach. Model został bardzo pozytywnie oceniony przez dziennikarzy branżowych zarówno w kraju, jak i za granicą. Szczególnie cieszy nas zwycięstwo w prestiżowym konkursie magazynu Top Gear w Wielkiej Brytanii, który przyznał temu modelowi tytuł Luksusowego Samochodu Roku 2009", powiedział Maciej Michalik, Dyrektor Marketingu Skoda Auto Polska S.A. "Kampania reklamowa Superba to połączenie innowacyjnych i przemyślanych rozwiązań, czego przykładem jest nie tylko niestandardowe podejście do prasowej, czy telewizyjnej kampanii reklamowej, ale również do rozwiązań internetowych. Škoda, oprócz tradycyjnie rozumianej reklamy, oferuje możliwość bezpłatnego skorzystania z archiwum elektronicznego wydania Gazety Prawnej. Zaoferowanie konkretnej użyteczności, skierowanej do osób prowadzących własne firmy, czyli do potencjalnych nabywców Superba, to efektywna forma kontaktu z klientem, dająca obustronne korzyści" - mówi Monika Więch z MediaCom Warszawa. Kampanię reklamową przygotowała agencja Change Communications. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.