Przemyślana interakcja Škody 2010-03-18 Już dziś, 18 marca Skoda Auto Polska S.A. powtórzy w Telewizji Polskiej emisję wyjątkowego spotu reklamowego, wykorzystującego technikę tzw. roadblockingu. Po raz pierwszy reklama ukazała się ponad dwa tygodnie temu. Po jej emisji, na forach internetowych wywiązały się dyskusje, z których wynika że tego typu niekonwencjonalne rozwiązanie wzbudziło pozytywne reakcje wśród odbiorców. Okazało się, że reklama TV wciąż może wzbudzać emocje. Jej innowacyjność polega na wyemitowaniu  w tym samym czasie antenowym, na dwóch kanałach, dwóch różnych, ale ściśle powiązanych ze sobą  spotów  reklamowych. Skoda wykorzystała to narzędzie do promocji nowatorskiej cechy zastosowanej w nowej Škodzie Superb Combi – pokrywy bagażnika otwieranej elektrycznie, przy użyciu pilota. Dzisiaj o godzinie 19:20 na TVP1 i TVP2 zaaranżowana będzie specjalna przerwa reklamowa, podczas której ukaże się tylko jedna reklama – będzie nią właśnie interaktywny spot Škody Superb  Combi . W TVP1 widzowie zobaczą statyczny obraz modelu, a w dolnej części ekranu będzie widniał napis: „Naciśnij 2, aby otworzyć bagażnik”. Wciśnięcie „2” na pilocie spowoduje przełączenie na TVP2, gdzie bagażnik samochodu będzie już otwarty. Tym razem na dole ekranu pojawi się napis: „Naciśnij 1, by zamknąć bagażnik”. Spot zostanie wyemitowany dziś w TVP1 (tuż po Wieczorynce) i w TVP2 (tuż po programie „Licencja na wychowanie”), o godzinie 19:20. Zapraszamy do oglądania oraz do interakcji!