Škoda Yeti zdobywa statuetkę Idea Awards 2010-03-31 W XIX. edycji konkursu reklamy Idea Awards, reklama Yeti została wyróżniona statuetką Srebrnej Idei.Przez cały miniony rok internauci oddawali głosy na swoje ulubione reklamy, nominując je w ten sposób do konkursu. Reklamy podzielono na cztery kategorie: moda i uroda, produkty i usługi, motoryzacja i medycyna. W ramach każdej kategorii, wyodrębniono nośnik reklamy: telewizja, prasa i outdoor. Ubiegłoroczna reklama Škody Yeti zajęła drugie miejsce w kategorii motoryzacja/outdoor. Konkurs reklamy Idea Awards odbył się już po raz dziewiętnasty. Do rywalizacji zgłoszono kilkaset reklam, jakie można było obejrzeć w minionym roku. Wyłonieni drogą internetową laureaci kwartalni wzięli udział w głosowaniu jury, które zadecydowało o ostatecznej klasyfikacji. Wyniki ogłoszono podczas uroczystej gali, w trakcie której statuetki trafiły do zwycięzców.Ceremonia miała miejsce w Casinos Poland hotelu Hyatt w Warszawie.