Škoda Auto kontynuuje partnerstwo z Tour De France. 2010-04-02 Škoda Auto podpisała porozumienie w sprawie kontynuacji partnerstwa z Tour de France aż do 2013 roku. W ten sposób Škoda Auto przedłuża współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku, pozostając głównym partnerem jednego z najważniejszych  wyścigów  kolarskich na świecie. Škoda Auto jest również sponsorem „białej koszulki”, nagrody przyznawanej najlepszemu kolarzowi  wyścigu, który nie ukończył jeszcze 25. roku życia. "Nasze zaangażowanie w  projekt  międzynarodowych wyścigów kolarskich pozostaje jednym z najważniejszych filarów naszej strategii sponsorskiej.   Poza Tour De France,  drugim najważniejszym dla nas projektem jest współpraca z Giro d'Italia,  który jest szczególnie wspierany  przez włoskiego importera Skody. Udział w wielu imprezach dla entuzjastów dwóch kółek w każdym wieku, takich, jak np. rozgrywany w Czechach Bike for Life, Škoda Velothon Berlin w Niemczech, czy Tour de Romandie w Szwajcarii”, to inne projekty, w których bardzo aktywnie uczestniczymy - powiedział Martin Lauer, Szef Komunikacji Korporacyjnej Škoda Auto. W 2010, Škoda Auto w dalszym ciągu będzie wspierała 8 zawodowych grup kolarskich - Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel - Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, Silence-lotto i dwie załogi wsparcia technicznego - Shimano i Mavic. Wielki start 97. edycji Tour de France, zwany "Grand Départ", w tym roku odbędzie się w holenderskim mieście Rotterdam. Poza  Holandią, kolarze pojadą przez Francję i Belgię. Zawodnicy staną na starcie 3 lipca 2010 roku i będą mieli do pokonania dystans 3596 kilometrów, podzielony na 20 etapów. Metę przekroczą 25 lipca, będzie ona usytuowana na Polach Elizejskich w Paryżu.