Niezmiennie od 12 miesięcy Škoda liderem sprzedaży w Polsce! 2010-04-19 Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, minione 12 miesięcy upłynęło pod znakiem marki Škoda. W opracowywanych co miesiąc raportach sprzedaży nowych aut w Polsce, nieprzerwanie od roku Škoda zajmuje pierwsze miejsce wśród wszystkich marek samochodów osobowych dostępnych na naszym rynku. W kwietniu 2009 roku sprzedaż Škody wyniosła 4 056 szt. (rekordowy wynik od kwietnia 2004 r.), co pozwoliło zająć marce pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce i utrzymać tę pozycję nieprzerwanie przez następne 12 miesięcy. W całym okresie kwiecień 2009 – marzec 2010, sprzedaż Škody wyniosła 38 155 szt., podczas gdy drugi w tym okresie Fiat zanotował sprzedaż wynoszącą 29 088 szt. Będąca na trzeciej pozycji Toyota sprzedała 26 965 samochodów. Samochody Škody cieszą się niesłabnącą popularnością z wielu przyczyn. Głównie wynika to z szerokiej oferty modelowej, optymalnie dostosowanej do potrzeb każdego klienta (warto tutaj wspomnieć o jednej z najbardziej atrakcyjnych ofert na modele z homologacja ciężarową). Dodatkowo stale poszerzająca się gama modelowa, m.in. wprowadzenie na rynek pierwszego SUV-a marki - Yeti oraz długo oczekiwanego   modelu Superb w wersji Combi to kolejny ważny czynnik decydujący o tak dobrym wyniku marki. Działania Škody to również stosowanie nowoczesnych technologii,  m.in wprowadzenie nowoczesnych, turbodoładowanych jednostek silnikowych 1,2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI CR, najwyższy poziom bezpieczeństwa (bardzo dobre wyniki w testach zderzeniowych EuroNcap) oraz dbałość o środowisko naturalne - wszystkie nowoczesne jednostki napędowe spełniają normy emisji spalin EU5.