200 tysięcy Fabii 2010-07-14 Pod koniec kwietnia marka Škoda sprzedała w Polsce 200 tysięczną Fabię, licząc od początku produkcji tego popularnego modelu. Fabia I W Polsce Fabia w wersji hatchback jest sprzedawana od maja 2000 roku. Swoją premierę miała podczas targów we Frankfurcie, jesienią 1999 roku. Już od momentu wejścia na rynek, model zaskarbił sobie sympatię wielu użytkowników, która wzrastała wraz z wprowadzaniem do sprzedaży wersji Combi i Sedan. Fabia od początku biła rekordy popularności i do dziś pozostaje liderem sprzedaży w swoim segmencie. W 2004 roku model poddano faceliftingowi, a trzy lata później, w 2007 pojawiła się druga generacja tego modelu, dostępna w dwóch wersjach nadwozia: hatchback i combi. Wszystkie zmiany, jakie zastosowano w modelu zgodne są z dewizą marki Škoda, mówiącą o ciągłym rozwoju. Dzięki nim model idealnie wpisuje się w rosnące potrzeby rynku i coraz wyższe wymagania, jakie mają kierowcy i pasażerowie. To nowoczesny, doskonale wyposażony, funkcjonalny i niezawodny samochód – nic dziwnego, że nie schodzi z czołówki najchętniej kupowanych modeli. Fabia I Facelifting Fabia II Najnowsza Fabia – poddana została na początku 2010 roku faceliftingowi, który nadał jej bardziej dynamiczny wygląd. Modyfikacje nie polegały jedynie na nadaniu popularnemu modelowi Skody nowego wyglądu, lecz również zastosowano innowacje technologiczne, takie jak nowe turbodoładowane silniki TSI i TDI CR, czy skrzynia biegów DSG. Obecnie Fabia hatchback i combi sprzedawane są, poza wersją podstawową, także w uterenowionej (Scout), usportowionej (RS) i ekologicznej (Greenline). Fabia II Facelifting