Grand Prix za reklamę Škody Superb na Festiwalu Golden Drum 2010-10-19 Reklama telewizyjna, prezentująca nowatorską funkcję otwierania i zamykania bagażnika w Škodzie Superb po raz kolejny nagrodzona! Po dwóch złotych statuetkach na najważniejszym polskim konkursie reklamowym KTR i Brązowym Lwie na najbardziej prestiżowym festiwalu reklamowym świata w Cannes, przyszedł czas na kolejne wyróżnienie. Podczas tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum, reklama Škody Superb otrzymała Grand Prix w kategorii Film. Dla przypomnienia, emitowana kilka miesięcy temu w telewizji polskiej reklama zapraszała widza do swoistej interakcji: program TVP1 pokazywał Superba Combi z zamkniętym bagażnikiem, podczas gdy dokładnie w tym samym czasie na kanale TVP2 emitowana była reklama Superba z otwartym bagażnikiem. Na dole ekranu widniał napis: „Aby otworzyć bagażnik, naciśnij przycisk 2”. Widz, przełączając kanały, mógł naprzemiennie „otwierać” lub „zamykać” bagażnik Superba Combi. Taka interakcja to zupełnie nowy sposób komunikacji. Škoda zaprezentowała jedno z wielu innowacyjnych rozwiązań, w jakie został wyposażony Superb. Właśnie za pomocą przycisku, czyli dokładnie tak, jak podczas reklamy, użytkownik otwiera lub zamyka bagażnik Superba Combi. W ten sposób do medium, jakim jest telewizja, został wprowadzony element interaktywności i właśnie to zostało docenione przez jurorów. Nagroda po raz kolejny potwierdza, że marka Škoda stawia na innowacje nie tylko w dziedzinie produktów, ale również komunikacji, dostrzegając w niej potencjał nowoczesnych technik marketingowych. Statuetka trafiła do agencji reklamowej Change Integrated, która opracowała i zrealizowała wyróżniony spot. Aby obejrzeć nagrodzoną reklamę, kliknij tutaj.