PR Škody najlepszy w Polsce, marketing wyróżniony! 2010-12-07 Raport Motorynek 2010, przygotowany przez miesięcznik Media i Marketing Polska, poświęcony reklamie, marketingowi i mediom, wyłonił najlepszego PR i Marketing Managera roku 2010 w Polsce. PR Managerem Roku został Tomasz Piasny, Kierownik PR Skoda Auto Polska S.A. Z kolei Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu Skoda Auto Polska S.A., znalazł się w gronie nominowanych do tytułu Marketing Managera Roku. Jako uzasadnienie przyznanej Tomaszowi Piasny nagrody, w grudniowym numerze Media i Marketing Polska czytamy: „Polityka informacyjna Skody może być dla pozostałych marek motoryzacyjnych – a także z innych segmentów rynku – wzorem do naśladowania.” Jury doceniło serwis Škoda PR Portal, nazywając go „unikatowym i najbardziej wszechstronnym na polskim rynku serwisem dla dziennikarzy”, a także wspomniało o projekcie Szkoła Auto, którego celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach i podniesienie umiejętności polskich kierowców. W opinii Tomasza Piasny, nagroda docenia wysiłek całego zespołu PR oraz wielu innych osób ze Skody, z którymi na co dzień pracuje. To również wyróżnienie dla ludzi, agencji i firm spoza Skody, z którymi dział PR współpracuje przy wielu projektach. „Myślę, że po 6 latach mojej obecności w Skodzie, śmiało mogę powiedzieć, ze udało nam się zbudować zgrany i bardzo kompetentny zespół, w którym każdy wie, co do niego należy. W takim zespole po prostu pracuje się nie tylko efektywnie, ale również przyjemnie”, dodał Piasny. O nominacji Michalika do tytułu Marketing Managera Roku, czytamy: „Maciej Michalik ma do dyspozycji jeden z największych budżetów reklamowych w branży i potrafi go wykorzystać tak skutecznie, że Skoda od lat utrzymuje czołową pozycję w rankingu sprzedaży. Choć marka jest masowa, to jej komunikacja marketingowa bywa innowacyjna i intrygująca.” Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu Skoda Auto Polska S.A. powiedział: „Okazuje się, że nasze codzienne działania są dostrzegane i doceniane. To wszystko potwierdza, że podejmowane przez nas akcje marketingowe są efektywne i – co szczególnie istotne – przekładają się na wymierne korzyści: od wielu lat jesteśmy liderem sprzedaży w Polsce. Myślę, że Raport Motorynek 2010 jest doskonałym zakończeniem tego roku i daje dużą motywację na kolejne lata.” W jury składającym się z 14 osób znaleźli się m.in.: Wojciech Drzewiecki, Prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego "SAMAR", Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN, Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny "Auto Świata", Jarosław Maznas, Redaktor Naczelny "Cars – Magazyn o Samochodach", Rafał Jemielita, dziennikarz miesięcznika "Playboy", współprowadzący magazyn "Automaniak” w TVN TURBO, Roman Skąpski, redaktor naczelny "Automotor i sport”, Przemysław Kwiatkowski, producent programu „Automaniak w TVN TURBO, Juliusz Szalek, redaktor naczelny MOTO.PL, Jacek Jurecki, redaktor naczelny portalu motoryzacja Interia.pl, Włodzimierz Zientarski, dziennikarz motoryzacyjny. Eksperci oceniali wszystkie kandydatury zarówno pod kątem ich kompetencji, jak i efektów podejmowanych działań.