Škoda pomaga dzieciom 2010-12-15 Skoda Auto Polska S.A. po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym dzieciom. Tradycyjnie już, w okresie przedświątecznym włączyła się w telewizyjne akcje reklamowe. 6. grudnia, w Mikołajki, o godz. 18:45 telewizyjny kanał Polsat wyemitował specjalny Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód w całości przeznaczony zostanie na rzecz podopiecznych Fundacji Polsat. W 2010 roku pobito absolutny rekord oglądalności, który wyniósł 7,27 mln widzów. Na konto Fundacji Polsat wpłynęła także rekordowa kwota - prawie 1,6 mln złotych. Celem fundacji jest pomoc chorym dzieciom poprzez dofinansowanie ich leczenia i rehabilitacji. Przez 13 lat fundacja objęła swoją pomocą ponad 12 tysięcy dzieci. Także Telewizja Polska S.A. już od 18 lat w każdą wigilię Bożego Narodzenia emituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód jest przekazywany dzieciom najbardziej potrzebującym pomocy. Również w tym roku, już po raz piąty Škoda przyłączy się do tej akcji. Wcześniej marka Škoda uczestniczyła w niej w 2002, 2003, 2006 i 2009 roku. Tegoroczna „Reklama Dzieciom” rozpoczęła się 10 grudnia i będzie trwała do 1 stycznia 2011. W tym okresie na antenach TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Sport i TVP Historia emitowane są zwiastuny akcji. Punktem kulminacyjnym będzie emisja w Wigilię charytatywnego bloku reklamowego. Blok ten zostanie wyemitowany w najlepszym czasie antenowym – w TVP1 tuż przed głównym wydaniem „Wiadomości”. W ubiegłym roku reklama zamówiona przez markę Škoda, na ekranach pojawiła się jako ostatnia przed głównym wydaniem „Wiadomości” o godz. 19.30, co oznacza, że spośród wszystkich reklamodawców, finansowy wkład marki był największy. Marcin Weksej, specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami podkreślił, że pomoc dzieciom na stałe wpisana jest w politykę Skoda Auto Polska S.A. „Jako firma, która promuje takie wartości, jak rodzina, bezpieczeństwo i zaufanie, nie możemy pozostać obojętni na potrzeby dzieci, którym los właśnie tych wartości poskąpił.”