W nowym roku Škoda niezmiennie liderem 2011-02-10 Początek 2011 roku okazał się dla Škody bardzo udany. Styczniowe wyniki dowodzą, że nawet wchodzący w życie brak możliwości odliczenia VAT dla samochodów osobowych z homologacją ciężarową nie zaszkodził Škodzie i marka nie zanotowała spadku udziału rynkowego. Wręcz przeciwnie, wysokość udziałów wzrosła – ostatni raz tak dobre wyniki zanotowano we wrześniu 2009 roku. W styczniu Škoda osiągnęła sprzedaż na poziomie 3 287 sztuk, zwiększając ją tym samym o 231 sprzedanych aut i uzyskując o 7,56% lepszy wynik w porównaniu ze styczniem 2010 roku. Škoda zwiększyła udział w rynku z 12,05% w styczniu 2010 do 13,4%, wyprzedzając kolejno Fiata, Opla, Toyotę, Renault i Volkswagena. Najlepiej sprzedającym się modelem okazała się Octavia – 1 661 sztuk. Dobry wynik osiągnęła też Skoda Fabia – 1162 sztuki. Takie rezultaty pozwalają Škodzie kontynuować dobrą passę z 2010 roku i zachować pozycję lidera sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.