Škoda zanotowała w styczniu wzrost sprzedaży o 26,4% 2011-02-17 68 400 sprzedanych pojazdów marki Škoda to najlepszy styczniowy wynik, jaki marka osiągnęła kiedykolwiek. Wzrost sprzedaży o 26,4% w styczniu tego roku, w porównaniu do stycznia 2010 r. i 54 100 sprzedanych sztuk samochodów, można uznać za zapowiedź kolejnych sukcesów Škody w nadchodzących miesiącach. Szczególnym zainteresowaniem na początku roku cieszyły się modele Fabia (+30,9%) i Superb (+80,3%). "Škoda konsekwentnie i stanowczo kontynuuje swoją misję w 2011 roku.", wyjaśnia Jürgen Stackmann, Członek Zarządu Škoda ds. Sprzedaży i Marketingu. "Skupiamy się na realizacji konkretnego celu – chcemy co najmniej podwoić sprzedaż do 2018 roku. Pierwszy miesiąc 2011 roku wyraźnie pokazał, że jesteśmy na dobrej drodze, by tego dokonać. Nasze wyniki w poszczególnych regionach zanotowały wzrost powyżej średniej. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyła się Škoda Fabia, która zyskała wielu nowych klientów na całym świecie, np. w Indiach." Na swoim rodzimym czeskim rynku Škoda zdecydowanie pozostaje liderem, a na największym zagranicznym rynku azjatyckim notuje wzrost sprzedaży aż o 40% (20 500 sprzedanych aut). W Rosji sprzedaż wzrosła niemal dwukrotnie – 3 400 sprzedanych pojazdów w porównaniu do 1 800 samochodów w styczniu 2010 (+83,6%). W Indiach natomiast Škoda zanotowała wzrost o 60,8% z 2 800 sprzedanymi pojazdami. Škoda pozostaje również topową marką na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie ogólnie, wg najnowszych danych JATO Dynamics – światowego lidera w branży danych motoryzacyjnych, sprzedaż nowych samochodów osobowych spadła (jak chociażby w przypadku marki Fiat). Spośród najbardziej popularnych marek Europy Środkowo-Wschodniej tylko Škoda, Volkswagen i Opel mogły cieszyć się wzrostem odpowiednio o 4,7%, 3,9% i 3,5%. Škoda jest też numerem jeden w sprzedaży konkretnych modeli. Octavia i Fabia pozostają najczęściej kupowanymi samochodami. Sprzedaż Octavii w 2010 roku wzrosła o +7,7% w porównaniu do 2009 r.