ŠKODA odmłodzona: zmienia się stylistyka marki 2011-03-01 ŠKODA stoi u progu wielkiej przemiany: podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show, marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy corporate design. Zmieni się kolorystyka, logo, a nawet wygląd salonów dealerskich. „Cieszymy się, że możemy wyrazić nowe mocne strony marki nie tylko poprzez przyszłe produkty, ale także w sposób, jaki prezentujemy się naszym partnerom i klientom. ŠKODA jest kojarzona z samochodami oferującymi wysoką jakość za rozsądną cenę, liczne innowacyjne rozwiązania i precyzyjne wykonanie. Wszystko to znajduje wyraźne odzwierciedlenie w naszym zaktualizowanym corporate designie. ŠKODA zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej”, podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż. Nowe logo ma soczysty zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Daje to wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne, budzi „przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego „ŠKODA AUTO” – zastąpiono je bardzo widocznym słowem „ŠKODA”, umiejscowionym centralnie nad logo. Nowe logo znajduje się na Škoda PR Portal w galerii zdjęć logotypów marki. Zachęcamy do korzystania z nowego znaku firmowego marki.Na kanale YouTube Škody pojawił się film prezentujący nowy design marki. Jeszcze dzisiaj zostanie tam zamieszczona także relacja z konferencji prasowej w Genewie, podczas której Škoda zaprezentowała swoją najnowszą koncepcję stylistyczną.