Škoda Service Challenge - najwyższa jakość obsługi klienta i obsługi serwisowej nagrodzona! 2011-04-07 Zwycięzcami pierwszego międzynarodowego konkursu “Škoda Service Challenge” zostali: Imrich Szaniszlo ze Słowacji (w kategorii obsługa klienta) i jego rodak, Jaroslav Kaprálik (w kategorii obsługa serwisowa). Reprezentanci Polski zajęli miejsca: 11. (doradca serwisowy) i 14. (technik serwisowy) na 31 startujacych ekip. "Škoda Service Challenge" to konkurs wiedzy dotyczącej obsługi klienta, wiedzy technicznej i umiejętności praktycznych, zorganizowany przez markę Škoda po raz pierwszy. Uczestnicy z całego świata musieli rozwiązać test praktyczny i teoretyczny dotyczący dziedziny, w której pracują na co dzień. Rozgrywki krajowe odbyły się łącznie w 39 krajach i trwały cały ubiegły rok. Uczestnicy finału zostali wyłonieni podczas krajowych eliminacji. Łącznie do Pragi zaproszono 31 finalistów krajowych, którzy rywalizowali od 31. marca do 3. kwietnia w konkurencjach rozgrywanych w Pradze i Mladá Boleslav. "Najwyższa jakość obsługi klienta i obsługi serwisowej to nasze priorytety", podkreślił Jürgen Stackmann, członek zarządu Škody odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. “Pracownicy naszych salonów dealerskich i punktów serwisowych, każdego dnia wnoszą ogromny wkład w budowę bardzo dobrej opinii o marce Škoda na całym świecie. To ambasadorzy naszej marki, którzy mają codzienny kontakt z klientem. Uczestnicy pierwszej edycji konkursu ‘Škoda Service Challenge’ zademonstrowali swoje nieprzeciętne kompetencje, które wykorzystują w codziennej pracy”, dodał Stackmann.