ŠKODA od 24 miesięcy liderem rynku 2011-05-18 Niezmiennie od 24 miesięcy Škoda wiedzie prym w rankingach sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce. Na taki stan rzeczy wpływa wiele czynników, najważniejsze z nich wiążą się z bardzo dobrym dostosowaniem oferty do aktualnych potrzeb klienta oraz wprowadzaniem nowych modeli na rynek. W kwietniu 2011 roku Škoda po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce spośród wszystkich marek obecnych na rynku motoryzacyjnym w Polsce. Czeski producent zajmuje pozycję lidera nieprzerwanie od dwóch lat. Na zamieszczonym poniżej wykresie prezentujemy główne czynniki, które zdecydowały o tak dobrym wyniku Škody w ciągu minionych 24 miesięcy. Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu Skoda Auto Polska S.A. powiedział: "Podsumowując ostatnie 24 miesiące, wskazałbym kilka czynników, które zdecydowały o utrzymaniu przez Škodę pozycji lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Przede wszystkim należy wspomnieć o wejściu naszej marki w nowe segmenty rynku (mam na myśli pojawienie się jesienią 2009 roku pierwszego SUV-a Škody - modelu Yeti). Niezwykle istotna jest też konsekwentna i długofalowa komunikacja marketingowa, a także aktywność programu rekomendacji ŠKODA. Wiesz co dobre! Oczywiście, ciągle podnosimy standardy związane z obsługą klienta i nieustannie dbamy o wizerunek marki, co również w znaczącym stopniu pomaga nam pozostać liderem rynku motoryzacyjnego nieprzerwanie od dwóch lat."