Skoda Auto Polska wyróżniona przez magazyn Media & Marketing Polska 2011-06-07 W raporcie pod nazwą "Marka i Marketer Roku", opracowanym przez magazyn Media i Marketing Polska, polski importer marki Škoda został doceniony za licznie nagradzane kampanie reklamowe i ciekawą komunikację marketingową. Škoda to wielokrotny, niekwestionowany zwycięzca rankingów sprzedaży na polskim rynku motoryzacyjnym. Ponadto, stale wyznacza trendy w komunikacji tej branży. Uzasadniając swój wybór, redakcja najstarszego ogólnopolskiego magazynu poświęconego mediom, reklamie i marketingowi, zwróciła szczególną uwagę właśnie na niestandardową komunikację i nowatorskie kampanie reklamowe, organizowane przez polskiego importera marki. Ubiegły rok był dla Skoda Auto Polska już czwartym, w którym importer utrzymał pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych (sprzedając ich 37 785 szt.). Czeski producent mocno dystansuje konkurencję – drugi w rankingu sprzedaży Volkswagen sprzedał blisko 10 tys. aut mniej. Poza doskonałymi wynikami sprzedaży, na uwagę zasługuje także marketingowa komunikacja Škody. W tym zakresie działania marki odbiegają od utartych w branży schematów. Uwagę przykuwają przede wszystkim nowatorskie rozwiązania, takie jak np. wykorzystanie techniki tzw. roadblockingu – emitowanie w tym samym czasie antenowym, na dwóch różnych kanałach TV ściśle powiązanych ze sobą spotów reklamowych. Inwencja twórcza działu marketingu Skoda Auto Polska zdobyła też uznanie centrali Škoda Auto. W pięcioletniej historii konkursu „Importer of the Year”, polski oddział został nagrodzony w sumie czterokrotnie w kategorii marketing – w 2005, 2007, 2008 i 2009 r.