Ruszyła kampania „ŠKODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack” 2011-09-07 1. września ruszyła kampania taktyczna dotycząca dwóch modeli marki ŠKODA: Fabii i Roomstera. Jej celem jest przedstawienie nowej oferty przygotowanej przez ŠKODA AUTO POLSKA. Przy zakupie ŠKODY Fabia lub ŠKODY Roomster, klient może liczyć na specjalny pakiet korzyści. W ramach Family Pack oferowany jest m.in.: atrakcyjny ŠKODA Kredyt 2,99%, ubezpieczenie AC/OC/NW za 990 zł, a także instalacja gazowa LPG w cenie samochodu albo rabat w wysokości nawet do 9 150 zł. Kampania będzie szeroko promowana, w różnych mediach: w prasie, radiu (30-sekundowe spoty) oraz na najpopularniejszych polskich portalach internetowych. Wszystkie szczegóły oferty można poznać na specjalnie przygotowanej mikrostronie, wystarczy kliknąć tutaj. "ŠKODA Fabia i Roomster w limitowanej ofercie Family Pack" wspiera wizerunek marki w ramach platformy komunikacji "ŠKODA. Wiesz co dobre". Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.