Sukcesy ŠKODY na międzynarodowym festiwalu filmowym Autovision 2012-09-20 ŠKODA otrzymała główną nagrodę podczas 10. edycji festiwalu filmowego i multimedialnego Autovision. Festiwal co roku jest częścią Międzynarodowego Salonu Samochodowego we Frankfurcie (IAA). Spośród 279 filmów zgłoszonych do konkursu, międzynarodowe jury uhonorowało video ŠKODY, reklamujące pracę dla czeskiego producenta. "W ramach naszej strategii wzrostu, ŠKODA daje osobom ubiegającym się o pracę możliwość rozpoczęcia interesującej kariery, nie tylko w Czechach", powiedział inż. Bohdan Wojnar, członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za dział HR. "Zarówno, kiedy szukamy nowych pracowników, jak i doświadczonych specjalistów, stosujemy nowoczesne narzędzia komunikacyjne, by w najlepszy z możliwych sposobów dotrzeć do osób poszukujących pracy i zaoferować im zatrudnienie w naszej firmie." "Do każdego z pracowników mamy indywidualne podejście, szanujemy jego zainteresowania i potrzeby oraz podejmujemy wysiłek, by go wspierać w jego osobistym i zawodowym rozwoju" - dodał Wojnar. Komunikacja marketingowa ŠKODA AUTO została doceniona w trzech kategoriach festiwalu Audiovision: "TV/Kino", "Strona www" i "Wideo korporacyjne". W ten sposób czeski producent otrzymał 3 złote medale. Film video, pod tytułem "Employer for life" (Pracodawca na całe życie), za który ŠKODA otrzymała główną nagrodę, można obejrzeć tutaj.