ŠKODA Rapid – Nowy wymiar ŠKODY 2012-11-06 Pod takim hasłem rozpoczęła się właśnie największa kampania reklamowa marki ŠKODA w tym roku. Hasło reklamowe ŠKODY odnosi się bezpośrednio do modelu Rapid, który kontynuuje znaną z Octavii i Superba ideę samochodu międzysegmentowego. Pojazd zapewnia korzystną relację ceny do jakości, dzięki najlepszej w klasie aut kompaktowych przestronności wnętrza i pojemności bagażnika (550 l).   Jest to samochód skierowany głównie do osób, które szukają bezpiecznego, funkcjonalnego i przyjaznego rodzinie pojazdu. Rapid w podstawowej wersji kosztuje już od 43 860 zł. Nowy wymiar ŠKODY można odnaleźć również w zupełnie nowym języku stylistycznym marki, który będzie kontynuowany przez następne lata.   Do kampanii promocyjnej, która towarzyszy wprowadzeniu modelu na rynek, wykorzystano takie media jak: telewizja, radio, prasa, Internet, outdoor oraz media niestandardowe. Spot telewizyjny, który można obejrzeć tutaj, przedstawia docelowego użytkownika ŠKODY Rapid – ojca, głowę rodziny, posiadającego odpowiednie umiejętności oraz narzędzia pomagające mu stawić czoła każdemu wyzwaniu. Kampania została zaplanowana na okres listopada i grudnia 2012 roku.