SKODA Polska rozpoczyna współpracę z krakowską agencją Opcom 2013-04-05 W związku ze zmianami, jakie obserwujemy na rynku motoryzacyjnym i mediowym, oraz szerszą współpracą z centralą, SKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na kompleksową obsługę komunikacyjną, dostosowaną do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. Do zadań agencji będzie należała obsługa w obszarze ATL, BTL, marketingu bezpośredniego i CRM oraz PR. Jednocześnie dziękujemy agencjom Change i Goldensubmarine za dotychczasową współpracę i zaangażowanie. Agencji Change dziękujemy za 5 lat współpracy z marką ŠKODA, podczas których wspólnie zapoczątkowaliśmy program ŠKODA. Wiesz co dobre! i zrealizowaliśmy wiele innowacyjnych projektów, takich jak Yeti w sieci czy cykl filmowy w TVP. Nasza współpraca przyczyniła się do sukcesu marki na polskim rynku. Agencja Goldensubmarine będzie dalej współpracowała z marką w zakresie obsługi brandportalu, PR Portalu i wybranych projektów ŠKODA. Wiesz co dobre!