Już 500 salonów dealerskich ŠKODY w nowym designie 2015-04-20 Zbliżający się wielkimi krokami debiut nowej ŠKODY Superb w salonach dał impuls do dyskusji o wyglądzie punktów sprzedaży czeskiego producenta. Na świecie już 500 salonów zostało zmodernizowanych.   Flagowa limuzyna ŠKODY z niecierpliwością wyczekiwana jest przez Klientów, którzy będą wymagać także zaprojektowanych na wysokim poziomie salonów sprzedaży. Właśnie dlatego kilkuset dealerów zmieniło wygląd salonu w oparciu o nowy design. Odświeżony wygląd salonów przeszedł najśmielsze oczekiwania. Z wielu krajów płyną pozytywne wieści, które potwierdzają, że nowa architektura wnętrz przyciąga większą liczbę Klientów chcących zapoznać się z produktami marki. Kompletny rebranding, tj. wizualna zmiana sieci sprzedaży i serwisów, jest częścią strategii dystrybucji marki ŠKODA. Jego celem jest stworzenie stabilnej i rentownej sieci dealerskiej potrafiącej zagwarantować Klientom nie tylko wysokiej jakości produkty, ale także najlepsze warunki do zakupu samochodu, między innymi bardzo profesjonalny personel oraz najwyższej jakości obsługę i usługi. Oprócz udoskonalenia sposobu prezentacji pojazdów, ambicją zespołu architektów i projektantów, odpowiedzialnych za przygotowanie nowego designu punktów sprzedaży i obsługi Klienta, było zapewnienie im całkiem nowych możliwości – od czasu spędzonego w poczekalni, aż do strefy biznesowej.   Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, takich jak unikalny konfigurator 3D, pozwalający skonfigurować pojazd za pomocą oprogramowania 3D z nieznaną dotąd szczegółowością (np. materiałów wnętrz), zmieniło się podejście do wybierania samochodu. Jednak za pomocą tego narzędzia, dealer może również proponować dodatkowe usługi, takie jak: produkty finansowe, pakiety usług, akcesoriów, itd. Integracja obszaru usług i salonu pozwala pracownikom salonu pokazywać i przedstawić zupełnie nowe produkty także Klientom serwisu. W Polsce pierwsze instalacje odbędą się w maju, a do końca roku powstanie ponad 50 Premium 3D Car-Configuratorów.   Nowy projekt salonów jest świeży i nowoczesny, a jednym z jego najważniejszych elementów jest połączenie białej elewacji, typowej zielonej linii i specjalnej ściany komunikacyjnej. Ściana komunikacyjna jest miejscem na komunikację modeli marki, a przez to unikalnym sposobem wykorzystania salonu jako narzędzia marketingowego. Elegancki wygląd witryny jest podkreślony przez wyrafinowane oświetlenie, które, podobnie jak w nowej ŠKODZIE Superb, jest ważną częścią ogólnej koncepcji projektu. Największa liczba zmodernizowanych salonów znajduje się teraz w: Chinach, Niemczech, Czechach i Wielkiej Brytanii. W Polsce 30 salonów zostało już zmodernizowanych. Do końca roku nowa identyfikacja zostanie wprowadzona we wszystkich salonach ŠKODY w naszym kraju.