Kamień milowy: tysiąc salonów ŠKODY w nowej odsłonie 2015-09-15 Zmiana designu ŠKODY stanowi znaczący krok ku przyszłości. Salon dealerski Klokočka w Pradze zamknął listę 1 000 dealerów, którzy przenieśli już swoją działalność pod skrzydła nowego, korporacyjnego wyglądu. Nowa architektura salonów jest skoncentrowana na Kliencie. Wszystkie procesy i procedury w salonie są ukierunkowane na zapewnienie najwyższego poziomu obsługi, a także konsekwentnie realizowanej strategii „Human Touch”. Rozpoczęty pod koniec 2013 roku kompleksowy rebranding salonów jest integralną częścią strategii rozwoju marki.   „Przekształcenie 1 000 salonów na świecie jest kamieniem milowym dla ŠKODY” - mówi członek Zarządu ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Nowy salon oferuje idealne warunki dla naszej atrakcyjnej oferty modelowej. Jednocześnie mamy pewność, że wszystkie procesy w salonie samochodowym są jeszcze bardziej skoncentrowane na potrzebach Klientów” - kontynuuje Eichhorn. Celem wdrożenia nowego designu salonów jest szybki, bezpośredni i jasny przekaz. „Salon samochodowy jest miejscem, gdzie możemy wnieść naszą strategię „Human Touch” do życia” - mówi Werner Eichhorn. Dlatego otwartość i przejrzystość to główne tematy nowego projektu, w którym wygląd podąża za funkcjonalnością. Wysokiej jakości materiały, nowe rozwiązania konstrukcyjne, skuteczne rozwiązania oświetleniowe i ciepłe odcienie drewna tworzą miłą atmosferę w salonie. W centralnym miejscu salonu, naprzeciwko wejścia znajduje się ekspozycja aktualnie promowanego modelu. Na zewnątrz nowa architektura salonów ŠKODY charakteryzuje się czystymi i prostymi kształtami, harmonijną kolorystyką, modularnymi elementami konstrukcyjnymi i nowoczesną koncepcją oświetlenia. Nowe obszary komunikacyjne na zewnętrznej elewacji poprawiają natomiast widoczność salonu w dzień i w nocy.   W 2014 roku ŠKODA sprzedała po raz pierwszy ponad milion samochodów na świecie. Wraz z nowym modelem Superb, weszła także w nową erę. Projekt, emocje i jakość samochodów nabierają nowego znaczenia, co znajduje odzwierciedlenie w nowej konstrukcji salonów dealerskich ŠKODY.